Rayiha17 valla kek icin iki yil once arcelikten bi tane mikser aldim afedersin unu munu havalandırıyor ,küçuk ev mutfak aletlerinde braun u tercih ederim. Cok bi fark varmi yokmu bilmiorum ama braun alın derim. masallah diyim ama braunun sac kurutma makinesini almisti annem genc kizligimda, 23yil oldu halen kullaniorum,babamin evinden getirdim:) keza braunun epilatör oluyor ya kıl tüy almaya 23 yıldır kullaniyorum. Yani pahali da olsa uzun vqdede parasını fqzlasıyla amorti ediyor