Benm çeyize hediye geldi arzumun blender seti mikser flan küçük bsy hiç kullanışlı çıkmadı bi aparatı sağlam diğerleri bozuldu ikinci üçüncü kullanmda zaten gövdeside gidici gbi sesler çıkıp duruyor bnde güzel bsy istiyorum amaaa bunlar birz şans işi beyaz eşya gbi en dandik ürünü alirsin senelerce kullanırsın en pahalısini alırsın bnm gbi 3 kere kullanrsin elinde kalır 🤷🏻♀️