tatlibebegim_ benim aşılama değil.
Devlet hastanesinde tedavi görüyorum. Klomen ve çatlatma iğnesi 3 kere en fazla hastaya verilir. Gebelik elde edilmezse aşılama ve tüp bebek.
Hap bugün bitti pazartesi muayene olacağım yumurtaların büyüklüğüne bakılacak çatlatma iğnesi verilecek 14 gün sonrada test.
Sağ yumurtalarımdan biri çatlamamış 26 mm olmuş doktor ona rağmen klomen hap verdi. Daha da büyümüşse kiste döner. En korktuğum şu an o zaten
Pcos var dedi bi kaç dr ama tek bir tane bile belirtisi yok bende. İlkinde ilaç ve iğneyle hamile kaldım demek ki doğurganlığım var.