Cigdemdrtr68 Arasmom_ Arasmom_ ben kendim yapmadım hemşire yaptı o yüzden havasını aldi mi almadi mi fikrim yok ama göbekten yaptı bu şekilde çok daha etkili olacağını söyledi ilk iğnede hamile kaldım. Uzman birine ve ya doktoruna sorup o şekilde yaptır bence.
tatlibebegim_ zey35 ediyorum canım hepiniz dualarımdasınız inan isteyen herkese Allahım en kısa zamanda nasip etsin🙏🏻❤️