balbadem1 2 yıldır evliydimde 9 aydır olmuyodu canım raporu doktor çıkardı 3500 tl raporsuzda 11 bindi balıkesirdeyim özele gidiyorum Muayane parasıda 1200 tl, ilk tedaviyede mayısta haziranda başladım işte haziranda aşılama oldum tutmadı temmuzda rahim filmi çekildim şükür tüpler açıkmış bu ayda hemen ara vermeden 2.ciyi oldunm. İlkinde asistanlar yapmıştı aşılamayı 2.de kendi doktorum yaptı