Serap-asel Papatyam27 aynen hem anlamı güzel hem modern bı ısım hemde kulağa hoş gelyo ben hiç duyulmamış ısım koymak ıstemıyrm çocuk okula felan gdnce garıpsemesın ısmını
_Abdullayeva5_ Papatyam27 Ay gercektenmi Haziran’da erkekse Temmuz da kız oluyodu bende Temmuz da hamile kaldım kız ola bilirmi acabaaa🥰😍
Papatyam27 _Abdullayeva5_ vallahi bende büyük ihtimalle temmuzda kaldım son adet tarihim 24 Haziran çünkü 🥹 kaç haftalıksın peki 🥹
melikemstf Papatyam27 daha cinsiyeti öğrenemedik ama kız olursa Rüya erkek olursa Atlas düşünüyorum bakalım hayırlısı 🥰
Papatyam27 _Abdullayeva5_ Çin takvimi yaz ilk önce çıkana tıkla aşağı indiğinde doğum tarihin ve gebe kaldığın ayı seçiyorsun ❣️
Serap-asel Papatyam27 aynen öyle çünkü ısım karaktere de yansıyo bn çocuğumun okulda olsun gelecekte arkadaş cevresınde olsun garıpsenmesını ıstemem kendımız sevıp aman kimsede bu ısım olmasın dıe koyarsak ılerde çocuk belkı beğenmeyecek ısmını
_Abdullayeva5_ Papatyam27 öyleyse canım yani adətdən sonra İlişkiye girdiyseniz Haziran’da hamile kalmış ola bilirsin ama Temmuz’da rahime düşmüş ola bilir yani
melikemstf Papatyam27 canım buradan bak otomatik hesaplama bendede kız çıktı🥰 https://www.haberturk.com/cin-takvimi-cinsiyet-hesaplama
Papatyam27 _Abdullayeva5_ hayırlısı olsun canım benim sağlıklı gelsin inşallah 🙏🏼 bende 8 hafta 6 gün 🥹
Papatyam27 _Abdullayeva5_ işte orasını bilmiyorum önemli olan düştüğü zaman mı sözde 14 gün diye bir şey var yani ya haziran yada temmuz 🥹
Papatyam27 _Abdullayeva5_ anladım anladım canım sıkıntı yok işte hiç bilmiyorum en son adet tarihim 24 Haziran sanırım ondan sonra 🥹
Papatyam27 melikemstf peki hamile kaldığın tarihi nasıl biliyorsunuz ya ben haziran 24 de son adetim sanırım temmuzda kaldım haziranda kalamamdır diye düşünüyorum 🥹