Papatyam27 _Abdullayeva5_ hiç bilmiyorum vallahi yani ben burdan şimdi yazdım doğum tarih olarak istiyormuş Çin takvimi gibi bir şey yapıyor sanırım
mervemurat16 Papatyam27 evet cinsiyet için bende formda denk gelmiştim isterseniz bir aratın formda cinsiyet tahmini diye illaki çıkar.sizin ve eşinizin dogum tarihi ve son adet tarihinize göre bakılıyor
mervemurat16 imrn_smsk yok ya bir kadın bakıyordu formda belli dönemlerde kan yenilemesi olurmuş vücutta yıl yıl ona göre hesaplıyolar.
Papatyam27 _Abdullayeva5_ internet üzerinden Çin takvimi yaptım ben mesala haziranda hamile kaldıysam erkek temmuzda kaldıysam kız o yüzden tam net anlamış değilim sözde yüzde 80 doğruymuş Çin takvimi 🙄
_Abdullayeva5_ Papatyam27 Ay gercektenmi Haziran’da erkekse Temmuz da kız oluyodu bende Temmuz da hamile kaldım kız ola bilirmi acabaaa🥰😍
imrn_smsk Papatyam27 sağol canım Allah razı olsun Rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah🥰