Papatyam27 İkizlerim erkek birinin ismi Aras Habib diğeri Asaf İbrahim 1 yaşındalar şimdi 3. Bebeğimde doktorum erkek dedi ama 1 ay sonra detaylıya gideceğim doktorum bebek kordonu olabilir o dedi yanlışta görebilirim dedi oyüzden detaylıda öğreniriz erkek olursa Arden koymayı düşünüyorum kız olursa Asel Nare koyarım inşAllah🥰