Burnumageliyoduslkmsn Hayırlısı olsun canım varsa nasipte olur arkadaşım da 3 aylıkken kaldı tek sıkıntı emzirmeyi bırakmak zorunda kaldı onun bir de sezeryan doğumdu ilkten çok üzüldü ama şuan iyi ki olmuş diyor ikisi de kız kızlarım birbirine arkadaş oldu birlikte oynuyorlar başkasını aramiyorlar diyor ilk 1 sene zorlanmış sadece benim de şuan kızım 21 aylık 34 haftalık hamileyim korunurken kalmıştım emziriyordum doktorumun takibi ile 6 aylık olasıya kadar emzirdim bebeğim 1 buçuk yaşını tamamlayinca bırakmıştım varsa doktor takibi ile istersen bebeğini 6 aya tamamlarsin vardır herşeyde bir hayir