Burnumageliyoduslkmsn eğer istiyorsan hayırlı olsun şimdiden. İkinci doğum ilkten daha kolay oluyor bi de arka arkaya olunca çok zorlanmazsın merak etme. Bizim bi tanıdık hastaneye yetişemedi böyle 1 sene arayla doğurmuştu ilk doğumu gibi olacak sanmış bebek arabada doğmuş 😅