mommyily theAna bakalım bizimki ağustos sonu da olabilir eylül başıda muhtemelen eylül başı olur gibi ama emin de değilim 🥹
Ebraz mommyily evet doktorum 8 i yada 11 de alırız dedi tam gün vermedi salı günü gidiyorum 8 inde alalım bebişi diycem
mommyily Ebraz kendiniz mi istediniz acaba sezeryanı yoksa doktor öyle mi uygun gördü ben yarın çatı muaynesi olucam da ona göre hareket edicez herhalde
Aysegul_3838 mommyily ama yinede sabır edemiyorum o derece ağırlaştım şu an muayene olacağım doktoru bekliyorum
mommyily Aasli-342874 evet sadece hareket ettiğini hissediyorum arada onun dışında tekme filan yok yeri daraldığı için eskisi gibi rahat hareket edemiyorlar sanırım
Ebraz mommyily kendim istedim ya taa evlenmeden öncee eşimi tanımadan önceden beri hep normal doğum korkusu vardı bendee aşamadım o yüzden sezeryan olucam
Fik Son 11 daha tık yok ağrılar başladı vurmaya karnımda sert baya akıntılarım var birde beyaz şeffaf salgı az sümikümsü iç çamaşırını ıslatıyor bildiğin 🥲 artık gelsin istiyorum bir an önce