Mummumlilo 37+6 bugün kontrolüm var artık doğurmak istiyorum gece ağrım oldu biraz akıntım arttı ama nişan gibi değil hayırlısı 😇
symag Aasli-342874 aynıyız. Sanki doğacak gibi baskı yapıyor. Gece hep uyanık. Temennim doğduğunda da böyle olmaması 🤭
Aasli-342874 symag aman nazar değmesin benimki beni rahatsız etmiyor geceleri ben uyandığımda oynamaya başlıyor uyku problemim olmadı hiç🧿😂🥰❤️
em-ine123 38+2 bugün sancılar ile uyandım doktora gttim doğumun yakın bu sancılar düzenli bir şeyler olursa gel dedi gelsin artık 🥺🙄
Ebraz mommyily kendim istedim ya taa evlenmeden öncee eşimi tanımadan önceden beri hep normal doğum korkusu vardı bendee aşamadım o yüzden sezeryan olucam
Deig 38 haftalık olduk ama hiç bir doğum belirtisi yok, hareketlerini daha az hissediyorum, bu hafta çatı muayenesi yapacak doktor . Hepimiz sağlıcakla kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah
Minimalannesiii mommyily uygulamaya göre 6 doktora göre son 10 gün yani 10 gün içinde kendiliğinden gelmezse biz getirticez fazla bekleme taraftarı değil doktorum 😂 hafif hafif regl ağrısı dışında hiçbir şeyim yok ne zaman gelecek bakalım bekliyoruz 🤷🏻♀️😄
mommyily Minimalannesiii doktor uygulamadan daha az söyledi zamanı bize acaba daha geçte olabilir mi ki bizde heyecanla bekliyoruz 😍
em-ine123 mommyily hayırlısı olsun herşeyin inşallah. Kasılmalar var bakalım nasıl ilerleyecek bu süreç
Ebraz mommyily inşallah yaa tüm hamilelere güzel doğum nasip etsin allah sağlıkla kucağına alsın bebeklerini tüm anneler ❤️🙏🏻
Minimalannesiii mommyily tabiiki olabilir bebişlerin keyfine kaldığı için 😂 bu seneki bebişler de genel olarak gününü dolduruyor maşallah 😄 sağlıkla gelsinler de bekleriz napalım 🥰