mommyily Aranızda ağustos sonu yada eylül başı annesi olacaklar var mı varsa doğumunuz gerçekleşti mi acaba kaçıncı haftada doğumunuz gerçekleşti🥰 bizde bekliyoruz artık uygulama son 15 gösteriyor ama doktor 1 hafta 10 gün içinde olabilir dedi 😍
mommyily symag yalancı sancı diyorlar sanırım ona nst de benim çıkıyor düzensiz sancılar çok az kaldı kızlar sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
mommyily Aasli-342874 son haftalarda herkeste oluyor demek ki düzensiz yalancı sancılar doktor doğum sancıları değil demişti bana nst de çıkıyor zaten 🥹
symag Aasli-342874 aynıyız. Sanki doğacak gibi baskı yapıyor. Gece hep uyanık. Temennim doğduğunda da böyle olmaması 🤭
Aasli-342874 mommyily sizin de bebişin hareketleri azaldı mı sadece hareket ediyor artık tekme falan yok
mommyily 123blogggh benimde bir o kadar sırtım ağrıyor arada cidden son haftalarda bel sırt ağrısı çok kötü
Bebeklove Haftayı bugün bitirdik bekliyoruz bugün akıntı biraz daha fazla geldi ne zaman gelecek bilmem 😊
Ebraz mommyily evet doktorum 8 i yada 11 de alırız dedi tam gün vermedi salı günü gidiyorum 8 inde alalım bebişi diycem
mommyily Aasli-342874 evet sadece hareket ettiğini hissediyorum arada onun dışında tekme filan yok yeri daraldığı için eskisi gibi rahat hareket edemiyorlar sanırım