NidaEray Birrrcan şekerin olabilir mi şeker testi yaptırdın mi? Benim de kiilo olarak önden gidiyor sekerim var
FatmaJale Hiramninal ben bursa Uludağ üniversitesinde nasipse 39. Haftanın başında doğum yapacağım böbreğimde stent olduğu için kilosuna gelince 2800 küçük bi bebek olacak dedi doktor
Mihriii-98 sedseda kağıda yazıp vermesini istedim ben yarın cinsiyet partisi yapacağız ama erkek hissediyorum 😊
tgcearici Haticeu sezaryen mi? Sebebi ne? Kan tahlili anestezi ile görüşme falan yaptınız mı Bugün bana da pzt alırım dedi doktorum kan tahlili yaptı ama anestezi ile görüştürmedi pzt aç gel dedi o gün alır de mi ya
Haticeu tgcearici önce normali deniycegimiz için görüşmedim ben pazartesi 8de gel tahlil verceksin yatisin yapilcak dedi sancim olmazsa ve acilmam suni sancı verecekmiş olmazsa sezeryana alcak
Haticeu tgcearici aliriz dediyse alır büyük ihtimal bende tansiyon sorunu olduğu için bekletmek istemiyor 39dayiz simdi 39+3de alincak
sedseda Mihriii-98 bizimle aynı donem olanlar hep erkek rastladım kız çok nadir sağlıkla gelsin yavrularimiz😍
Kdr03 Birrrcan ben maşallah canım benim oğluşumda tombik olacak sanırım vitamini kesti bugün en fazla 2 haftaya doğacak ama bakalım kaç kg olucaz ozamana kadar
Baby_mather Benim de kontrol günüm 29 Ağustos salı günü ozaman 12+4 olacağız bakalım bende çok heyecanlıyım 2 li test de yapılacak
Hdemir1618 Sebnem9593 33. Haftama gireceğim pazartesi hem kısçemi görcem hem ilk nst hemde doğum günü 🙈
senaaltinsoy1 December ne ara geldik anlamadım gibi ama şuan da doğmuyor 😅 agirlastim bide fazlasiyla
December senaaltinsoy1 Allah sağ salim kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah doğar merak etme bitirmissin artık 😁