Birrrcan Benimki 35 haftalık ve 3 hafta önden gidiyormuş. Şeker yüklemesinde de sorun çıkmadı. Ama bende çok fazla meyve yemiştim. 5 kilo aldım toplam çoğu bebeğe gitmiş. 4 kiloyu geçerse sezeryan yaparız dedi. Nasıl olacak diye kara kara düşünüyorum. Allah sizede çok kolaylık versin.