Birrrcan Ozlem2505 bende 29 haftaligim bana da suyun fazla dedi bir sorun oluyor mu acaba fazla olunca
Chikolata_gozlum Sebnem9593 Bende doktordan randevu alıcam bakalım ne zaman görüş günümüz detaylı zamanımız geldi detaylıca görüşcez 😂
muallime54 36+5 ile bugün bizim de görüş günümüzdü 🌸 görmeyeli kocaman olmuşuz, son aylarda birden çok büyüyorlar ❤️
filialunae Sebnem9593 kalp atış sayısı gayet normal geldi bana kordonla ilgili sıkıntı olsa atış sayısı da azalır. Belki de onun cihazında ya da bebek pozisyonuna bağlı öyle çıkmıştır. İstersen başka bir doktora da görün kendi doktorun yoksa bir kaç gün içinde başkasına da çık bence ve bebek hareketlerini takip er sürekli evdeyken de
Sebnem9593 filialunae sayısı normal tonlamasi zayıf dedi anlamadım pek 28i kendi doktorum da nstye gidicem bakalım Hareketleri suan iyi
Scl-glr09 Sebnem9593 benim kontrol günümdü gittim doktora 27 haftalığım şuan ama ultrasonda bebek 26+2 çıktı. Doktor bir sıkıntı yok dedi ama içim hiç rahat değil. Sizler böyle bir sorun yaşadınız mı?
December senaaltinsoy1 38. Haftaya gelmek çok uzun sürdü mü valla bir an önce 30lara gelmek istiyorum daha 23 teyim geçmiyor zaman 😭
Hiramninal FatmaJale Bebeğiniz kaç kilo en son ne zaman gittiniz kontole aynıyız bende 37+3 normal mi sezeryan mi belli mi
FatmaJale Hiramninal ben bursa Uludağ üniversitesinde nasipse 39. Haftanın başında doğum yapacağım böbreğimde stent olduğu için kilosuna gelince 2800 küçük bi bebek olacak dedi doktor
senaaltinsoy1 December ne ara geldik anlamadım gibi ama şuan da doğmuyor 😅 agirlastim bide fazlasiyla
Aysemct Seda-06 24 haftalıkken yaşamıştım eşimle kan uyuşmazlığı var ondan olabilir dediler etraftan , ama Bursa şehir hastanesi hiç ilgilenmediği için doktorun ağzından duymadık neden olduğunu ../
Mineklc Sebnem9593 biziimmm🥰 36 haftalık olduk bundan sonra haftada bire düştü kontrolümüz.Minnoş oğluşum 2920 gr 46 cm olmuş bakalım ne zaman doğacak beyefendi normal istiyoruz 💙
AyseBetulK Sebnem9593 bugün sondan 1 önceki kontrol günümüzdü 37+2. 4 eylül dedik doğum için çok az kaldı😀