peri5860 Öyle tabi. Herkesin annelik izni az. Atanana kadar dünyaya bir çocuk getirmeyi düşünmedik. Korunmalarına rağmen Allah verdiyse o kişilere de çok üzülüyorum. Ailesiyle aynı şehirde olmayabilir. Ya da ailesi bebeğe bakmak istemeyebilir ne yapacak o kadınlar. Öğretmenin de az onların daha da az çok az. Yavrumuzu beslemek istiyoruz , sütümüzü vermek istiyoruz. Her yavrunun en çok buna ihtiyacı var. Hayata bağlayan şey sütümüz, göğsümüzde yatmak. Bunun için tüm şartları zorlayacağım. Keşke erkenden yavrusunu bırakıp ise giden, kalbi yavrusu için yanan, işyerinde göğüsleri şişip ağrıyan tüm anneler için annelik izni daha çok olsa. Ne için savaşıyorsak. Kaçımız daha çok yavrusuyla kalsa kardır. Bu kadınlar altın günü yapmak için falan heyet raporu almıyor arkadaşlar ya. Keşke mecbur kalmasak keşke. Emzirmek istiyorum, yavrumu sıcacık koynumda beslemek, büyütmek. Çocuğum 1 yaşında da ben heyet raporu alıp onu parka götüreceğim falan demiyoruz. Zaten erkenden başlayacaklar yuvaya , kreşe neyse. Bunlar tolere edilebilir zaten.