Kalendermesrep yeterince anne olarak hakkınız var bence bu kadar yazıp çizmeye gerek yok. Bu forumda en fazla hakka sahip olan anneler öğretmenler. 9-5 çalışmıyorsunuz, 3 ay izniniz var, ara tatilleriniz var, haftada saat olarak az çalışıyorsunuz. Bunun üzerine gidip hala heyet raporu diyince insanlar da diyor ki ee daha ne izni. Siz de keşke bu tepkileri verenleri anlasanız.
Hala hakkımızı alırız diyorsunuz bunu da anlamıyorum hakkınız 16 hafta bunu zaten alıyorsunuz. 40 gün heyet raporu hakkınız değil lütfen anlayın ( gerçekten ciddi sağlık sorununuz yok ise)
Yukarıda hanımefendi 16 haftalık izni tatile geldi yanıyor diyor bu ülkede herkesin izin hakkı 14 gün sadece. Siz 2-3 ay izin yapıp bi de üzerine yaa iznim tatile geldi diyince insanlar elbette haklı olarak tepki gösteriyor.