Bazı bildirilen yorumlar var. Müdahale etmeyeceğiz.
Heyet raporu bu şekilde alınmaz. Heyetten geçebileceğiniz bir sağlık sorununuz varsa heyete girersiniz ve raporu alırsınız.
Özellikle kamu çalışanları için şikayet olması durumunda çok büyük baş ağrıları yaratabilecek bir sorun. Cesaretinize hayranım, etik olmayan ve yasal yaptırımları olan bir yol için onca insanın hakkına girerek bu raporu almaya çalışanları da kınıyorum.
Umarım bu yolu tercih eden özel ya da kamu çalışanları için çok daha büyük yaptırımlar ve denetlemeler olur.