peri5860 bu 40 günlük rapor hakkınız gerçekten sağlık sorunları olduğunu zaman kullanılması için verilmiş hak değil mi?
Bebeğinizle vakit geçireceksiniz diye alınması sizce etik açıdan uygun mu?
Yalan şekilde rapor aldığınızda alacağınız maaş sizce hakkınız mı? Yalnızca soruyorum.