Tinii_minii_mom Ders aksamasın mi daha neler. Tabiki de haklarınızı kullanabildiğiniz şekilde, kendi yararınıza kullanacaksınız. Dersler de aksamıyor zaten atayıveriyorlar bir ücretli öğretmen. Siz önce kendinizi ve yavrunuzu düşüneceksiniz. Bana, sizden bir şey rica edeceğim bu sene hamile kalmasanız olur mu diyen veli bile olmuştu. İnsanlar ister de ister. M.y sı kendini düşünür , veli kendini düşünür , ücretli öğretmen gelir sınıfın öğretmeni gelmesin de devam edeyim diye kendini düşünür, devlet yeteri kadar öğretmen atamaz kendini düşünür. Siz önce kendinizi ve bebeğinizin yararını düşünün. 3 aylıkken izne ayrılmışmışmışmış yok yaaaa.