YagizAsyaMom snmtrhn ama temizliği ben yapmayacağım bir ablamız var onunla Annemler gelecek kayınvalidem fln 3 ü halledecek
YagizAsyaMom snmtrhn eğer tek yapacaksan sende sakince yap boşver acele etme olduğu kadar. Yardım alma imkanın varsa yardım al
snmtrhn Happinessoon ay onu sorma 10 gun kucuk gidiyo benim gecen hafta gittigimde 1800 kilosu 43 cm boyu vardi cnm ya cumartesi kontrol.var 10 gunde bir iste olsun olsun o zamanda 2100 ne zaman buyucek bu oglan bilmemm.senin ?
Happinessoon snmtrhn bende 32. Haftamda gitmiştim en son 2100 gr dı canım 43 cm boyları aynı sağlıkla gelsinlerde kilo önemli değil 🙏😊
gizemss snmtrhn Depend aldım bide lohusa kilodu yazıyordu 4 lü kullan at yazıyor üstünde ama ben bide ped bulundurmak istiyorum ilk haftalardan sonra ped lazım olur diye 😊
Oznurboluzun snmtrhn aynen bizimde öyle bebegime bez ile şampuan alicam sadece bide kendime alışveriş yapicam kıyafetleri yıkayıp ütüleyip çantamızı hazirliycam inşllah bu ayin 20 sinde annem gelicek temizlik yapıcaz öyle bizimde işimiz çok ♥️👼🌸
snmtrhn Oznurboluzun off offf benim annem yok maalesef ablam.istanbulda gelmiyolar hersey bana bakio esim yardim.ediyor sagolsun cam.sildi tul.yikadik bu hafta olfugu kadar artik nabalim
Nurci snmtrhn 29.haftada suyumun azaldığını söyledi canım doktor birde plesenta aşağıda 2-3 haftaya kanaman olur demişti ama çok şükür 34’e kadar geldik
snmtrhn YagizAsyaMom ole yapcam aynen benim.planimda oo cunku com yoruluyom.egil.kalk.yapinca cnm.yaniyo birden hepsini yapamam imkansiz
BusraEda Takı yastoğının eşyalarını aldım. O yapılacak. Çikolata v magmet siparişi verilecek. Bide ev temizliğim kaldı. Gerisi bitti 🙄 temziliği nasıl yapcam diye gözümde büyüyor. Kaynanamın eski evinde oturuyorum 3 katlı..... Keşke daireye çıksaydım.
snmtrhn BusraEda olsun kira odemiyorsan sukret bence... bak ben yeseren kalem yaptirdim dagitmalik hem.cok.orjinal.hrmdr magnettense siradisi fikir olsun sana
snmtrhn Happinessoon olede sole kendinide kurtarsa bari cok uzuluyom.yaa minnik oglusum ciroz gibi dkgacak 😂
Oznurboluzun snmtrhn allah razı olsun eşinizden 😊sağolsun benim eşimde herdeyimi yapıyor ama allah razibolsun ki annem gelecek beraber yapıcaz eşimde yardım edicek tabi oyle ♥️😍
BusraEda snmtrhn dediğin nasıl ki kuzum. https://www.instagram.com/p/Bp66tLtAfCJ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=33brok4f0i71 bu model düşünüyorum ben . Şükrediyorum tabi ki. Halime. Ama oturduğun eve çerçeve için çivi bile çakamamak kötü. Emanet ev resmen . Bu çizik yoktu dediğinde kötü hissediyor insan . 2 göz odan olsun senin olsun derler ya 😊
snmtrhn Oznurboluzun sagolsunlar cnm haklari yenmez ben ne dersem.yapio vala onlarda goruyo halimizi karni burnunda aciyolar bizr iste 😂