snmtrhn ben normalde Şubat'ın başı doğum yapmam gerekiyor ama ikiz hamile olunca ocağın sonu gibi sezeryanla alınacak ben 30 haftalara gelmeden herseylerini ayarladim..sadece buzluğa sarma pohca ıvır zıvır ayarlayip onları koycam rabbim sağ salim kucagimiza verir 😍😘