snmtrhn Oznurboluzun sagolsunlar cnm haklari yenmez ben ne dersem.yapio vala onlarda goruyo halimizi karni burnunda aciyolar bizr iste 😂
Aydemir Aymabey bende aynı şeyleri yaşıyorum ama bi sıkıntı yokmuş. Kasık ağrısı nedense çok aşırı. Yalancısı buysa gerçeği 🙄
snmtrhn Aydemir ayyy yasayip gorelimde ben bir gece gaz sancisi ile acile gittim nstye bagladilar beni agrim 110 cikti sancin var biraz dediler dogum sancisi bu sancinin 33 kati falan gibi seyler solerken ben kendimden gecip lalalaaaa layylay seni duymuyorum ki falan dedim basa gelen cekilir der susarim 😂😂😂
snmtrhn Aymabey onlar yalanci dogum sancilariymis bacak agrilarimda magnezyum.eksikliginden kaynaklaniyot.olabilir sade soda ic hergun ve doktoruna sole ilac verir sana rahatlarsjn biraz cnm bendr hic olmadi sukur her ogunumde yogurt yerim.ben hic ihmal etmedim onu dene sende
Aydemir snmtrhn yaaa 😂☺️ gece uykusuzluğu da eklendi üzerine ne sağa ne sola dönebiliyorum. Sancı olunca zaten çok daha zor oluyor herşey ahh ahh az kaldı 😊
Melike658 snmtrhn heyecan olmaz mı hemde deli gibi 😂 hem korku sardı hem merak Rabbim hepimizi kurtarsın 🙏🏻 Evlatlarımıza kavuşalım sağlıklı bir şekilde
Ozlemslk snmtrhn heyecan olmaz mı var tabi 🙏🏻 Kıyafetler yıkandı ,battaniyeler nevresimleri yıkandı,Ütüler yapıldı çantamız hazırlanacak sadece 😍 odası da hazır şükür bi tek ben Doğuma hazır değilim 😂😂😂😂😂
Ozlemslk snmtrhn hhaa öyle ama psikolojik olarak hazırlamakta fayda var diye düşünüyorum eğitimine gittim🙈 Kitaplar okudum ama hala hazır değilim 😂
BusraEda snmtrhn dediğin nasıl ki kuzum. https://www.instagram.com/p/Bp66tLtAfCJ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=33brok4f0i71 bu model düşünüyorum ben . Şükrediyorum tabi ki. Halime. Ama oturduğun eve çerçeve için çivi bile çakamamak kötü. Emanet ev resmen . Bu çizik yoktu dediğinde kötü hissediyor insan . 2 göz odan olsun senin olsun derler ya 😊
Twinmomtobe snmtrhn merhabalar güzel anneler biz normalde ocak son hafta doğmalıyız ama serklajlıyım ve ikiz gebeyim ne kadar ocak anneleri diye post açılsa içim cız ediyor dururlar mı o kadar bilmiyorum bize dua edin lütfen 1ocak bile olsa biz de ocakta doğalım ☺️Hazırlık olarak alışveriş kısmını kolayladım ama bir türlü dolabımız gelmiyor her şeyleri ortada yerleştiremiyoruz o yüzden yıkama ütüleme yerleştirme işlerimiz duruyor çanta da yapmadık ayağa kalkmam da yasak inşallah acele etmezler de o işleri de halledip öyle gideriz doğuma 🙏🏻
snmtrhn Aydemir bence bu bebek dlgmadan onceki idman turu bu uykusuzluk bebek olunca hic uyunmicak demek sekli resmen 🙄
snmtrhn ArslanlardanEsra yeserenkalem.com/ 100 tanesini 200 tlye yaotirdim cnm ama cok guzel oldu ya harika bi fiikir bence
canimincani snmtrhn günler geçmiyor gibi geliyor 🤦🏼♀️ henüz kıyafetleri yıkamadım bi kaç eksiğim kaldı ocak sonu allah nasip ederse doğum ne zaman yıkayıp hastane çantasını hazırlamam iyi olur sizce??
snmtrhn canimincani valla bende bilmiyorim esim.bana bence hazirla cantani dursun kenarda diyor ne olur ne olmaz diye ama bende bu ev bole ayaktayken ona elim gitmiyo hic bence 35 ten sonra hazir olmasi lazim
iremby snmtrhn aynen aynen ayni seyler bende de duruyor henuz insallah yikicam bu hafta camasirlari onumuzdeki haftada temizlik tamam 2 haftada halletmeyi dusunuyorum zaten annem yardim etcek hep. Hastane cantamizida hazirladik mi tamamdir. Bir iki alincak son bir seyler kaldi onlarda 1 gunde halloluyor zaten. Bitti bitti sona geldik. 🙈😬😄
Umutdeniz snmtrhn benmde ya temzligim duruyo ve çanta dahi hazrlamadım biraz daha zaman geçsin diyorm 35cndi haftada nst baglatack ondan sonra yavaş yavaş işlerime başlayacm
Yogurtlupilav snmtrhn daha dolabının montajı bitmedi. Yıkama ütüleme ve çanta hazırlama işine de başlamadım, umarım bir süpriz yapmaz 🙂