fizikcianne kıyafetten önce bir sürü detay olduğu için (anakucağı, dolabı vs)yavaş yavaş onları aldım.35 te kıyafet alışverişini bitirdim; 36 da ütüledim, valizimi hazrladım arabamın arkasına koydum.37 deyiz artık bekliyorum gününü.Eşime uymayıp erkenden hazrlasam daha rahat olurdum son 2 haftadır hiç şişmeyen ayaklarım çok şişmeye başladı insan eviyle mi ilgilensin yatsın dinlensin mi karar veremiyor.