gokcemeeric 13+6, aslında 3 ay dolduğuna göre 2. Trimestra girdik de şikayetler daha yeni başlıyor bende. İlk gebelikteki kadar bulantı kusma olmasa da hafiften var yine, ilkinde ölüyordum 😂 ama çok ilginç bir şekilde haftalardır kalçamda batma var, siyatik midir nedir anlamadım. Oturup kalkarken, hele yatar durumdan doğrulurken acayip zorlanıyorum, kemiğim ayrılıyor gibi. Daha önce doktora söylemiştim o zaman da böyle ciddi değildi tabii, devam ederse söyle demişti. Bu hafta randevu alıcam sorucam bakalım. Başka da şikayetim yok sayılır, yorgunluk uyku hali zaten normal artık, hem 2.5 yaşında oğlum hem hamilelik derken 😀