gokcemeeric Merhaba kızlar bugün 13+0 dayız. Uygulama hala 1. Trimester dönemi gösteriyor :/ ne zaman gireceğiz 2. Trimester dönemine 😍
A12_S07 gokcemeeric Şükür 14+1 deyiz bakalm yeni girdik bu döneme umarım güzel geçer ilk haftalara göre nerdeyse kramp kasik ağrıları falan geçti sadece kusma sabhaklari devam
Hayal-21 A12_S07 aynıyız 😊 bnmde eskiye göre halsizlik ve belirtiler azaldı ama miğde ağrısı şuan fena
Tugbacds Krtcm evet özellikle alt karında bende 13+2 yim 2 gündür ağrım oluyo ara ara grip oldum diyodum hapşırmaktan mı oldu acaba diye
rahomo 13+4 bizde hala bişey yeme isteğim yok bir haftadır bel ve kuyruk sokumu kemiğim ağrıyor ayaklarım fazla şişiyor ve varis şeklinde damarlanmalar oluşmaya başladı
rahomo gokcemeeric doktor normal dedi bebek tutunmaya yerleşmeye çalışıyor olur dedi omega 3 ve d vitaminine başladık
EEEEEEEEL Bende dün itibariyle geçtim 13 e. Bklm inşaallah 2. trimesterde geçer şikayetler yoksa vllha yataktan kalkamam halsizlikten 😩
gokcemeeric Krtcm elenatal 2 kullanıyorum ben 230 tl şuan fiyatı. Elenatal 1 kullandım 2 ay şimdi Elenatal 2ye geçirdi doktorum
A12_S07 Gamzekand 10 haftalık iken bana söylemişti özel de doktor cinsiyeti yüzde 80 dedi şuan sabırsızlıkla randevu gününü bekliyorum bakm inşallah birkaç güne gidicem
Fatos43 gokcemeeric 13+1 🐣 doktor bol bol yürüyüş yapmamı hep hareketli kalmamı önerdi bir de günlük çök kalk egzersizleri yapmaya başlayabilirsin dedi
Gamzekand A12_S07 banada 11 haftalıkken yüzde 60 ihtimal vermişti bende 14+4 de cumartesi öğreneceğim inşallah 😊