gokcemeeric İlk gebelikte 3-4 ay full yattım, onda son haftalarda böyle ağrım olmaya başlamıştı ama benim göbeğim baya aşağıda ve sivriydi, doğumdan sonra da geçmişti ağrı. Şimdi gebeliği öğrendim 7-8. haftada yine başladı, oysa dediğiniz gibi bütün gün aktifim, ki oğlum hiperaktif bir çocuk, asla durmaz, evde bile maç yapar 😂