1PrensAnnesi busraali 😍 benimkide 39da alayıö diyodu hep öylede oluyo ama çok çatı ve bel ağrısı yaşıyorum doğacak diye korkuyorum Maşallah seninkide yakın doğuma baya
1PrensAnnesi BuketEsenolu ay evet hep birbirimizi takip edelim bakalım nasıl ve ne zaman olacaklar 😍 belki sancılanır erken gelir bzmkide
BuketEsenolu 1PrensAnnesi aynen anlatalım burdan da bakalım benimki doktorun dediği güne kadar gelcek gibi gelmiyor muhtemelen Çarşamba muayene artı yatış 😳😊 ozaman a kadar gelse diyorum mesela bu akşam ayyy ne güzel olur ❤🙈😊
1PrensAnnesi Mrvtmr allahım yardımcın olsun cnm geçer inş tez zamanda ağrılarında evine gelmişsin ya sağ salim gerisi güzelce olur 🙏🏻 Sağol cnm inş bende alır gelirm kuzumu💋
1PrensAnnesi BuketEsenolu ay hayır hayır gelmesin daha erken gün kaldı zaten☺ Doktorum bana suyun sınırda dedi hareketlerini say 10u bulmazsa gel hemen alalım dedi yani korkulacak boyuttayız ☺
BuketEsenolu 1PrensAnnesi ben kendim icin bu gece gelsin istiyorum 40+1pldum o yüzden ❤😊 ama rabbim şenin de güzel vakitte versin dogumuju inşaallah 😊 Sağlıcakla gelsin yavrunuz
busraali 1PrensAnnesi yakın canım aynen benimde kasılmalar var baya bakalım ne olacak bizimde 39 u beklemez. Sağlıkla doğsunlar inşallah beni de çok zorluyor kasık ve çatı ağrısı
Buseguzel Duyguanne evet , siz de mi ona gidiyorsunuz? İnşaallah Allahın izniyle cumartesi günü olacak doğumum. Umarım sağ salim atlatırım 🙏
Mrvtmr Buseguzel hiç korkma tedirgin olma içini ferah tut cok rahat bişey bende çok korkuyodum ama korktuğum gibi olmadı canım