busraali 1PrensAnnesi inşallah canım sağlıkla doğurursun. Normalde kaç günlük canım ultrasonda büyük görünüyor diyordun. Sat a göre kaç haftalık bebiş şu an
Pinar38 busraali aynı sıkıntı yı bende yaşadım bebeğim ters duruyordu yani ayakları iç karına bakıyordu sonra bebişim döndü o zaman hissetmeye başladım hareketlerini
Ozge_brbr 1PrensAnnesi yoo 12den sonra bişey yeme sabah 8de burda ol dedi zaten. Ben 12 saat aç kalınması gerektiğini bilmiyordum
1PrensAnnesi Ozge_brbr he anladım☺ Öyle cnm öyle abimin eşi 17kasımda doğum yaptı 1de aldılar doğuma öğleden sonra onada doktor bunu demiş 12 saat açlık gerekti demiş ordan biliyorum❣
Duyguanne Buseguzel Merhabalar😊siz tahir beye gidiyordunuz dimi?cumartesi doğumunuz varmış.Rabbim bebeğinizi kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin ins🤗
Buseguzel Duyguanne evet , siz de mi ona gidiyorsunuz? İnşaallah Allahın izniyle cumartesi günü olacak doğumum. Umarım sağ salim atlatırım 🙏
BuketEsenolu 1PrensAnnesi ben 40+1 oldum 😊 Çarşambaya kadar kendisi gelmesse paşamızın Çarşamba sabah yatış yapıcam suni sancı falan deniycez sanırım bakalım hayırlıs olsun hepimiz icin 😊
1PrensAnnesi BuketEsenolu maşallah ☺ Seni çok sevmiş bırakamıyo annesi ❣❣❣ Hayrlısı nasılsa öyle doğsun cnm normal yada sezaryen ikinizde sağlıklı ve iyi olunda
busraali 1PrensAnnesi benimde 36+5 canım 2 gün var aramızda. Bizim bebekte önde gidiyor maşallah ama doktor 39dan önce almıyorum sezeryana dedi tabi kendi gelmek istemezse. Seninde erken olunca merak ettim sorayım dedim.
BuketEsenolu 1PrensAnnesi evet sevdi yerini ama artık biz onu sevmek istiyoruz 😊 İnşaallah canım hayırlısıyla kurtulalım burda paylaşırız 😊
1PrensAnnesi Zeynepemre cnm allah razı olsun. allaha bin şükür bitti ya💕💕💕 4gün sonra bu saatler kucağımda belki🙏🏻 Öyle mutluymki
1PrensAnnesi Buseguzel 2 gün olacak araları inş 😍 doktor banada 20sine alalım demişti ama ben tarihi için 18istedim yoksa aynı gündü bzmde
Buseguzel 1PrensAnnesi evet inşaallah sağ salim kavuşuruz yavrularımıza 🙏 korku heyecan hepsi birarada. Allah kolaylık versin bize
1PrensAnnesi busraali 😍 benimkide 39da alayıö diyodu hep öylede oluyo ama çok çatı ve bel ağrısı yaşıyorum doğacak diye korkuyorum Maşallah seninkide yakın doğuma baya
Seydaeksi Rain81 yaaa ayni ben yeminle benimde bu hafta Doğumum var ve sadece stres korku var ameliyat için. Hiç heycan yok kucağıma alcam falan herkes ay ay bu haftaya kucağımızda olcak minnak minnak falan yapıyo hiç oralı değilim
Rain81 Seydaeksi yalnız değilim demekki 😢 ah bacım nasıl yenicez bu korkuyuda sevinmeye başlicaz artık 😑
1PrensAnnesi BuketEsenolu ay evet hep birbirimizi takip edelim bakalım nasıl ve ne zaman olacaklar 😍 belki sancılanır erken gelir bzmkide
crnmr 1PrensAnnesi benimde perşembe günü doğum tabi perşembeye kadar gelmezse hayırlı doğumlar hepimize
Seydaeksi Rain81 kucağına alınca farklı olur herkes diyo gerçkten merak ediyorum olcak mı diye hiç bişeye hevesim yok ağrıdan sancıdan sadece bitsin istiyorum bu durum bi an önce 5gün kaldı doğumuma hayırlısı demekten başka bişey yok ya
Mrvtmr 1PrensAnnesi valla canım dikiş ağrım var cok az yukardan bastırdılar diyede göğüs kafesim biraz ağrıyo ama allahtan evimize geldik şükürler olsundarısı başına inş😍
1PrensAnnesi Mrvtmr allahım yardımcın olsun cnm geçer inş tez zamanda ağrılarında evine gelmişsin ya sağ salim gerisi güzelce olur 🙏🏻 Sağol cnm inş bende alır gelirm kuzumu💋