babyiscoming_ aysenuroztunc ben tam günümde olurum normalde. Eğer adetim geciktiyse clife a bağlayacağım sanırım
babyiscoming_ aysenuroztunc bilmiyorum canım geçen ay çatlatma iğnesinden dolayı çok stres oldum. bu ay hiç takip etmedim hatta tatile falan gittik geldik. Ama gün aşırı ilişki yaşadık fakat hiç dikkat etmedim öylesine yani.
aysenuroztunc babyiscoming_ anladım canım belki geç yumurtlama olmuştur inşallah gebesindir ve adet olmazsın
aysenuroztunc Kaderbb bitkisel bir takviye edici gıda İnstagramda sayfası var ordan bakıp araştırabilirsin
babyiscoming_ aysenuroztunc of bende öyle hiç bir belirtim yok adete dair ama hamileliğe dairde yok arafta kalmışım resmen😂
babyiscoming_ alyamm_33 yok canım olmadım henüz. Dışarıdaydım adet oldum sandım aceleyle eve geldim ama yoğun bi akıntı gelmiş beyaz renkli. regl değil. Aşırı şişkinlik var karnım patlayacak gibi sökülmeye çalışıyorum heralde😢
aysenuroztunc babyiscoming_ beyaz akıntı belirti sayılırsa bi o var o kadar 😂 ama benim akıntım normalde de fazla olduğu için onu belirti saymıyorum
babyiscoming_ alyamm_33 yarın sabah test yapıcam umudum yok ama en azından yoksa olmadığından emin olayım böyle yaşamak çok zor🥹
babyiscoming_ alyamm_33 aysenuroztunc kızlar sabah kaset test yaptım negatif çıktı maalesef ama sabah bir de istifra ettim hala regl gelmedi bir an önce adet olmam lazım anlıycağınız😢