Kızlar bugün regl olmam gerekiyordu olmadım hala. Normalde ya dün gece olurdum yada sabah erkenden olurdum. hiç bir adet belirtimde yok. Regle 3 gün kala erken gebelik testi yaptım ama negatif çıkmıştı. Gün aşırı değerlendirdik geçen ay acaba mı diyorum