babyiscoming_ alyamm_33 aysenuroztunc kızlar sabah kaset test yaptım negatif çıktı maalesef ama sabah bir de istifra ettim hala regl gelmedi bir an önce adet olmam lazım anlıycağınız😢
aysenuroztunc babyiscoming_ belki geç yumurtlama geç döllenme oluyordur adet olana kadar umut hep var bende yarın aşırım test olmazsam regl
babyiscoming_ alyamm_33 canım bir kaç gün daha bekleyeyim şimdi bu psikolojiye girdim ya her an regl olacakmışım gibi hissediyorum😢