berdem6 Chan ayy benim gibisin sende.bende hemen olmaz diye dusunenlerdenim :) cok sukur allah aratmadi :)
berdem6 [bilinmeyen] kuzummm bende ilk uc ay diodum.hep senin yuzunden die.:) bi kere aldiralim bile dedim.aslinda cocuklari asiri seviorum.anneligide hevesliydim.bi anlik sokla neler yasadim :) vardir bundada bi hayir diyelim artik :)
berdem6 Ekobero85 insallah canimm.hersey guzel olurr snein icinde.4 cocuk genis ailede guzeldir.allah kolayligini verir :)
berdem6 Dimple23 en dogru karari vermisisniz.bende iyiki bi anlik gaflettle aldirmadim diorum.dunyaya gelmek icin benim karnimi secti.kendine anne olarak beni secti diorum :)
Dimple23 berdem6 evet değilmi sonra tüp bebek yaptırıp yıllarca doktor kapılarında ağlayanlar geliyo aklıma rabbimin var bi bildiği
berdem6 Anneadayiii ayy canimm allah kolayliklar versin.bebekleirmiz guc versin bizee.en buyuk dayanagimiz olsunlar.onlar sayesinde guclenioruz :)
berdem6 Aymehah canim o korkularr herkeste var.bize ozgu diil bence.ama asil kucaginiza aldigimizda iyiki yapmisiz dicez buna cok eminim.ben 9 ay gecmez derken 34 haftam doldu. Gercekten geciomuss
berdem6 DeryaZ sevinsemi uzulsemi bilemio insan.bazen diorum 3 ay falan beklesem daha mu haberi alincaa mutlu olurdum :)
DeryaZ berdem6 valla 3ay beklesem de yine mutlu olurdum ama şimdi de netleşince dünyalar benim oldu allahım beni evlat arayışıyla imtihan etmedi çok şükür🙏🏻
berdem6 Dyg34 ayy ben de cok erken ogrendim tesadufen 3 haftalikti.sok gecrdimm.5 aya kdrda inanamiodum.hala bazen ne yani ben annemi olucam diorum :)
berdem6 merwerkan1903 kuzumm allah saglikla kucaginaa almayii nasip etsin.az kalmis.demekki dogru zamani buymus bebislerimizin :)
merwerkan1903 berdem6 amin canim hepimizinkini inşallah😊 aynen öyle yawrum dogru zaman bu zamanmış demekki
berdem6 Duygu_k ayyy nasil hikaye.sonu guzel bitsin.bende ole.diorum kucagimiza alincaa tamamlanicaz ve inanicaz bu durumaa.:) banada bazen saka gibi gelio ne yalan soliyim :)
Ozlemdmrkn berdem6 ben varım hiç beklemediğim bi anda hamile kaldım şuan 27+3 günlük hamileyim en önemlisi bitirmem gereken borçlarımız vardı o yüzden ilk üzüldüm endişe ettim dogrusu ve hamile oldugum için 4.5 aylıkken işten çıkarıldım Allah büyük