berdem6 benim de gebeliğim sürpriz oldu önümüzdeki yıl düşünüyorduk.sebebi;benim 3 tane bel fıtığım war biri ameliyat boyutunda..1 ay sürecek yoğun bir fizik tedawim wardı günüm werildi o hafta hamile kalmışım we bebegim 8 haftalık olana kadar anlamadım çünkü ilk ay normal regl oldum 2.ay sadece 3 gün gecikti bende mewsim geçişinden gecikme olmuştur diye düşündüm.Nisanın sonuydu eşim sen hamilesin kesin dedi test aldık we anında kıpkırmızı 2 çizgiyi gördük.hayatımızın en mutlu günüydü eşimi hiç öyle görmemiştim ewlenirken bile..çok kıskandım itiraf edeyim😂😂😂🙈🙈 ertesi gün dra gittiğimizde 8 haftalık olduğunu ögrendik.11.haftada da kızımız olduğunu öğrendik.eşimin mutluluğunu tarif etmeme kelimeler yetmez inan ki Allah
Kalbime göre werdi der hep, kız olmasını çok istiyordu😊şimdi güzel kızımız Mercan'ımız 36+4 oldu.şafak 24🙏 heyecanla mucizemizi bekliyoruz.Allah isteyen herkese nasip etsin zaman bir türlü geçmek bilmiyor