Ozgekrks Tugcekmr hayırlı olsun inşallah saglıkla gelsinler miniklerimiz 🥰 ben haala acaba yanılma payı oldu mu diye meraktan catlıyorum 😬
Elzem07 Ozgekrks canım erkek benimde, bu şekilde değil direkt iki bacağının arasından gösteriyor tak diye görüyorsun yani cok bariz. bu farklı bir pozisyon tabi ben anlayamadım ama söylediğimi ultrasonda doktor erkek bakın diye gösterdiğinde anlayacaksın😇
Ozgekrks Elzem07 bizimde ayaklar hep kapalıydı son anda böyle açıdan yakaladı doktor .. ayaklar kapalı ama pipinin alt kısmını gösterip bunun yukarı pipiye çıkçak gibi dedi 😬
Tugcekmr Yareniko26 Devamlı dondurma yiyorum tatlı ile aram daha iyi ekşi elmayı çok severdim mesela bir ısırık alıyorum çok ekşi geliyor yiyesim gelmiyor 😄 Tuzu da normal zamanda da çok aramam tüketmem hamilelikte de çok ödem yaparmış
Patito__ Ozgekrks ben pipiye benzetemedim o daha cok kordon gibi daha ince gozukmustu bende. Ama erkek olabilir tabikide bu pipi degil gibi bilemedm cesitleri olabilir 😅😅😅
Ozgekrks Patito__ kaçıncı haftada daha ince görünmüştü ? Detaylıda mı yoksa normal ultrasonda mı ? Görsele bakan 3 doktorda erkek dedi ama bakalım hayırlısı
Minikperi Ozgekrks bana hem detaylıda hem de 32. Haftada hep erkek dediler. Pipi gösterdiler. Ama kızım doğdu. Çıkıntı her şey olabilir. Bazı kız bebeklerinde klitoris çıkık olunca pipiye benzetilebiliyor. Siz yine de çok güvenmeyin 😅
Patito__ Ozgekrks 11-12. Haftalarda goruldu kesin erkek demisti ama detaylidan uc gun once 19. Haftada kaybettim maalesrf ve erkekti
Minikperi Svd12345 doğumda öğrendik biz. 32. haftada son olarak erkek dediler yine zaten sonra bebek sıkışıyor gözükmüyor. Erkek bekliyorduk bi doğdu kız 😅 ilk defa mı duyuyorsunuz burda pek çok insan var benim gibi 😅 ultrason ner sonuç vermiyor ki doktorlar tahminde bulunuyorlar tecrübelerine göre ortada net bir görüntü yok yani o yüzden artık cinsiyet olaylarına inanmıyorum 😂
Svd12345 Minikperi Yok hayır çok duydum da. Merak ettm . Acaba 32 den sonra kız dye tahminde bulundular mi diye.. cvp için teşekkür ederim bu arada 💙♥️
Fatma171921 Minikperi benimde 3. Kızımda 36. Haftaya kadar erkek dediler 36+4 ken zaten doğum yaptım doğum hanede doktor kız bu dedi çocuk dogduu kız ailem şok çünkü 2 kızdan sonra herkes erkek diye kendini odaklamıs bekliyorlardı şimdi 4. Hamileliğim yine erkek diyolar ama ne ben nede eşim inanmıyoruz 😀
Elfsenack Minikperi bende açıkçası inanmıyorum bu ultrason tahminlerine burada o kadar çok yanılmalara denk geldim ki 😂 benim bebeğime kız dediler ama rüyamda hep erkek görüyorum emzirdiğimi
Minikperi Svd12345 inanamadık tabi doğumda ama eşime o kadar benziyodu bebek bir de ben normal doğurdum yani şahidim bizim kız 😂