Minikperi benimde 3. Kızımda 36. Haftaya kadar erkek dediler 36+4 ken zaten doğum yaptım doğum hanede doktor kız bu dedi çocuk dogduu kız ailem şok çünkü 2 kızdan sonra herkes erkek diye kendini odaklamıs bekliyorlardı şimdi 4. Hamileliğim yine erkek diyolar ama ne ben nede eşim inanmıyoruz 😀