Berraeray1 Ask12 devlet acilde verdim 1,30 saat bekledim çıkmadı bende eve geldim e nabıza düşmedi yarın sabah gidicem
Alwayshope Berraeray1 çok iyi :) tebrik ederim muhtemelen birisi tutundu veya bazen ikisi tutunurken bile kanama olabiliyormuş ikiz gebeliklerde. Ama mutlaka progestan vb kullanman lazım
Deletedmom_85 Berraeray1 göz ucuyla sizi takip ediyordum maşallah çok sevindim sizin adınıza. Rabbım tamamina erdirsin inşallah 1 tanesi tutunmusa benziyor bu değerle
aybukekurt55 Berraeray1 çok sevindim canım maşallah bebeğin seninle biri tutunmuş annesine hemen doktorun ile görüş ilaçlarına geri başla