Berraeray1 Tgcgkhn çift transfer olduğu için dedim 1 tuttu diğeri mi düşüyor mu acaba işte daha sonucu da öğrenemedim ay inşallahhhh
Ask12 Berraeray1 inşallah iyi sonuçların olur ya çok isterim güzel sonuç almanı muhakkak haber ver inşallah seninledir miniğin dua edicemm❤️
miniklerinannesii00 Sonucun inşallah gönlüne göre olur. Bende tüp bebekle hamileyim. 2 tane embriyo transferi edilmişti bana da %30 ihtimaldi 2 tanesinin tutması ama üçüz oldular . Umudunu kaybetme inşallah biri seninledir🥰
Berraeray1 miniklerinannesii00 valla testleri yapınca biraz umutlandım açıkçası inşallah Umutlarım gerçek olur 🤍