minigin_annesi ahahahah
@Hafizeipek benim ejderyalarımı ödünç aldı kayın annesini korkutmak için 😂😂😂😂 o postmu 🤣🤣🤣🐉🐲🐉🐲 bende kaçırıyorum sorun yok tatlım... durun size hormonlardan olduğunu zannetiğim ve espirisni anladığımda gülmekten altıma yaptığım ejderya fıkramı ankatayım o zaman ejderya kardeşliği kuralım 🤣🤣
Ejderyaya sormuşlar 🤣🤣 neden insanları yakıyorsun diye 💥💥💥💥
- ğaaaaaaaaa💥🐉 demiş
-ölmüşler
😂😂😂 istemsizce yine güldüm