Melis_tugba valla canim ask mesk inanki umrumda degil 🤣🤣🤣bi oglusumu kucagima alim baska derdim yok...esimden dolayi sansliyim sikintim yok cok sukur🙏valla hamile kalali da esimle cok ilgilenemiyorum esim bana soguksun diyor....genel olarak evet insan buyudukce dertleride artir...para sikintisi olsun aile sikintisi olsun oluyordur...bebekken ise en buyuk derdimiz cikolataydi🤗