minigin_annesi e yani ben fiyatını bilmiyodum ilk defa carfursada gördüm 30 tl esime dedimki burası çok pahallı ebebege gidelim orda daha ucuzdur 😂😂megersem ordada fiyati öyleymiş anne bebek eşyaları çok pahallı e yani mecbur kalmasam okadar vermezdim bebek bezi bile paketinde 40 50 adet 20 tl 😜😜