Yaprakdokumuseverr bende esra hanımda yaptım doğumu. Aynı şekilde sabaha karşı suyum geldi gittim hastaneye. O mesai saatinde gelip bi nasılsın dedi gitti. Açılmam ilerlemiyor diye suni verebiliriz dedi ama verceklerini söylemedi. Serum gibi bişey taktılar suniymiş meğer haberim yok. Bebeğimin kalbi yavaşlamış haberim yok. Birden gelip oksijen fln taktılar bana. Sonra tekrar serumu açtılwr tekrar aynısı oldu. Noluyo diye sormadan bunları anlatmadılar. Öğle arasına girmeden gelip sezeryan olman gerek artık dedi gitti. Hiç bi şekilde ultrason fln su ne alemde bakmadı. Mesai bitmeden sezeryan yaptı. Bugün daha gelmem diyip ameliyathaneden çıktı gitti. Ertesi sabah bi uğradı gitti . Normal yiyebilirmişim mesela ama bunu hastaneye söylemediği için bisküvi peynir menüsüyle hastanede aç aç kaldım. Eve gidince rahatlarsın diyip dalga geçerek çıktı odadan ben şok oldum😳 şimdi ikinciye hamileyim yine medipole gidiyorum ama kapısından bile geçmedim. Bide doğum sonrası bana sormadan çocuğumu paylaşmış Instagramda. Zorla kaldırttım. Bide muayene de şey diyo herkes paylaş diye uğraşıyo sen ne değişiksin.😤