Merhaba 14+4 bende medipol hastanesine gidiyorum semra inmez hocaya lakin çok yüksek sesle konuyor kendisi muayene mi oluyorum dayak mı yiyorum bilmiyorum kafam karışık ayrılıyorum üstelik benden bir çok test istedi ve bi keresinde atladığı testi eksik olduğunu söyledi ve tekrar ücret ödeyip yaptırdım doktor önerisi olan varsa çok sevinirim