Dila23 Sevalinkaa ben de Nihan hocaya gidiyorum. Siz hiç dogum fiyatlarını sordunuz mu? Yoksa dogum paketi mi aldınız?
Sevalinkaa Dila23 özel sağlık sigortam var ama geçen tlfnla aradığımda normal 16 sezaryen 18 demişlerdi. Zam geldi mi bilmiyorum
NisaSevgili -ILKNUR- benim bi arkadaşıma da aynısını yaptı. Kalp atışı duyulup iş yerine bildirmesi gerekiyordu. Yoksa kasa falan kaldırtmaya devam ediliyordu. Kızı duyamadık diyip göndermiş. Kız başka bi doktora gittiğinde o gün içerisinde kalp atışını duydu. Biraz tuhaf bi adam
-ILKNUR- NisaSevgili bana çok tavsiye etmişlerdi, çevremdeki herkes hatta ona gitti ama kesinlikle tuhaf
xesim -ILKNUR- 27+5 Maltepe Pendik’te oturuyorum ama Maltepe Ersoy hastenesinde Suna Jülide hanıma gidiyorum
-ILKNUR- Evrimkrttkn masallah, sağlıkla gelsin inşallah 🤗👼 genel ağırlık medipolde suanda 😂 sanırım bende medipolculerin arasına katılacağım 😂
-ILKNUR- Didemcann ben geçen gün arayıp bilgi almıştım. Normal 11.000 bir gece yatış Sezeryan 14.000 iki gece yatış Ekstra yatış gecelik 2300 TL Doktor mesai dışından ekstra cagirilirsa 3500 TL
Dmtaltn -ILKNUR- Pendik Medipolde Aytekin hanıma gidiyorum her anlamda iyi doktor ve çevremdü her kese öneriyorum. Normal doğum istiyorsanız kesinlikle ona Aytekin hanıma gitmeniz gerekiyor diğerleri belli bir saate kadar bekliyorlar doğurmazsaniz sezaryene alıyor ama Aytekin hanım sabırla sonuna kadar bekliyor
momzuzan -ILKNUR- Ben de Pendik medipol Aytekin hanıma gidiyorum kendisinden çok memnunum iyi bir doktor. Hem bilgili pozitif bir enerjisi var, canayakın, samimi bir doktor. Yetenekli bir doktor estetik ve kapalı ameliyatlar da yapıyor