Bginan MeryemHaLisTz -ILKNUR- bende medipolde doğum yaptım başka bi doktor doğumu gerçekleştirdi sezeryan oldum ben ama Semra inmez aşırı ilgili ve detaycı bir doktor tavsiye ederim :)
plajterligi Bginan yaa benimde doktorum o şu an 7 haftalık aşşşırı tatlı bir kadın ilk doğumumu normal yaptığımı söyleyince çok sevinmişti hem kendini kayınvalidemi de doğurtmuş 😂 görümcemin doktoru yani eline doğmuş 🥹
Bginan -ILKNUR- bebek hemşireleri hizmeti 0 ben orda doğum yaptım on kere çağırmamıza rağmen gündüz çağırdıysak gece 4te 3te geldiler ben hemşireler açısından memnun kalmadım açıkçası
NisaSevgili Sbha_13 ezgi Er hocayı şiddetle tavsiye ederim. İlk onunla takipliydim şimdi özele geçtim ama ezgi gibisini bulamadım
NisaSevgili -ILKNUR- Pendik yüzyıl hastanesi hale hanıma gidiyorum bende yeni geçtim. Fiyatları da makul. Bakalım nasıl ilerlicez
NisaSevgili -ILKNUR- doğum 11 normal zorunlu sezeryan 11.700 Muayne ücretleri de 670 lira ben tuzla kartla gittiğim için normalde 730
-ILKNUR- Sevalinkaa bana çok yakın hastane ama gitmeyi hiç düşünmedim. Siz nasıl memnun musunuz doktordan hastaneden ?
Dila23 Sevalinkaa ben de Nihan hocaya gidiyorum. Siz hiç dogum fiyatlarını sordunuz mu? Yoksa dogum paketi mi aldınız?
BabyX -ILKNUR- kendisine hamileliğimin ilk başında gitmiştim bana sa sezeryan dedi neye göre dediyse artık ve memnun kalmadım soru sormama müsade etmiyordu oldu bitti ye getiriyordu muayeneyi falan filan
-ILKNUR- BabyX çok fazla konuşmadığı bilgilendirmedigi için de sorun oluyor o yüzden de haftaya kontrolümü bi hastane belirleyip ordan almak istiyorum
Sevalinkaa -ILKNUR- hemde çok. Çok güleryüzlü ve aklıma gelen en saçma soruya bile cvp veriyor bi şans vermelisin bence
caglanurr plajterligi çok şanslısın bende onda doğum yaptım 3 yıl önce ve hala bırakamadım semra hocamı başka hastalıklardan dolayı hala ona gidiyorum hayatta görebileceğiniz en iyi doktorlardan bir tanesi canım hocam