Seymoshh -ILKNUR- medipolde nergiz hanımda kasım ayında bi doğumum olmuştu şimdi sürpriz bi bebeğim var 16+6 olduk yine gideceğim ama şöyle 7.ayda falan🥴geride 4 çocuk olunca takibe devlette devam ediyorum şuanlık
Sbha_13 -ILKNUR- 18+3 deyiz tuzla devlet hastanesi tasocaginda hilal hocaya godiyorum cok memnunum guzel ilgileniyor
-ILKNUR- Ooo neredeyse herkes medipolde, yakın zamanda benimde tanıdığım biri orda doğum yaptı memnundu ama ben gitmedim, sanırım gitmeliyim 😂
Bginan -ILKNUR- bebek hemşireleri hizmeti 0 ben orda doğum yaptım on kere çağırmamıza rağmen gündüz çağırdıysak gece 4te 3te geldiler ben hemşireler açısından memnun kalmadım açıkçası
Bginan MeryemHaLisTz -ILKNUR- bende medipolde doğum yaptım başka bi doktor doğumu gerçekleştirdi sezeryan oldum ben ama Semra inmez aşırı ilgili ve detaycı bir doktor tavsiye ederim :)
Twobabysmom -ILKNUR- Daha ilk defa muayene oldum ama çok güleryüzlü birisi ayrıca baktığı her ayrıntıyı söylüyor bilgilendiriyor. Sorularımızı da cevapladı devam etmeyi düşünüyorum
Seymoshh -ILKNUR- yani normal diye sezdim benim 4.gebeliğim olduğu için ve diğer üçü normal olduğu için haliyle normal sancı bekledik
-ILKNUR- Seymoshh ben 31 haftadayim. Cihan tıpta Cüneyt beye gidiyorum. Şimdiden sezeryan dedi, bende normal istiyorum şartlarda uygun olursa ama henüz karar vermek için erken gibi geldi bana. Gerci benim ilk emin de olamıyorum
Seymoshh -ILKNUR- yani neye dayanarak sezeryan dedi ki acaba senin genetik bir rahatsızlığın falanmı var 31.hafta karar için çok erken bir hafta 36-37.haftada genelde bu kanıya varılıyor
BabyX -ILKNUR- kendisine hamileliğimin ilk başında gitmiştim bana sa sezeryan dedi neye göre dediyse artık ve memnun kalmadım soru sormama müsade etmiyordu oldu bitti ye getiriyordu muayeneyi falan filan
NisaSevgili -ILKNUR- benim bi arkadaşıma da aynısını yaptı. Kalp atışı duyulup iş yerine bildirmesi gerekiyordu. Yoksa kasa falan kaldırtmaya devam ediliyordu. Kızı duyamadık diyip göndermiş. Kız başka bi doktora gittiğinde o gün içerisinde kalp atışını duydu. Biraz tuhaf bi adam
Seniz6774 -ILKNUR- cihan tıpta Cüneyt herkesi sezeryana alıyor ne yazikki tek dertleri para . Ben yakın diye gittim ama 21 haftalık hamileyim ve asla ilgilenmedi bidaha da tövbe gitmem ona
NisaSevgili Sbha_13 ezgi Er hocayı şiddetle tavsiye ederim. İlk onunla takipliydim şimdi özele geçtim ama ezgi gibisini bulamadım
Sacteli mlkbas merhaba bugün bu doktoru önerdiler bana kendi doktorum izne çıkıyormuş doktor arıyorum. 37+0 dayım. Yorumunuz nedir ve bu ay bu doktorun izni var mı bilginiz var mı