Busakturk benim kendi gittigim hastanede uzak 30-45 dk suruyor ama evde birden cok agrim geldi arabaya binemedim yani esime beni devlet hastanesine gotur dedim en yakini oydu giderken sancidan sey dusunuyorum ben oraya kadar nasil dayancam cunku kizimda sanci cektim cok ama yani ah demedim bunda bagiriyorum evde bu oburu gibi degil cok agiriyor diye ki canim yanmaz kolay kolay yemin ediyorum sevindim orda dogurduguma cunku 10 dk daha dayanamazdim arkadasim ve esim sevinmedi sadece ben gayet mutluydum kurtuldum diye😀 bebekde bakiyordu bana birseyi yoktu sevindim tek sikinti devlet hastanesine gittim o kadar ilgisiz ve umursamazlarki ozel saglik sigortam vardi o bosa gitti ona uzuldum😀