Zeynep_grt of benim de ilk doğumum 4.5 saatte oldu, sizin ilki kadar hızlı olmasa da. Şimdi ikinciye hamileyim, postu okuyunca birden hastanenin 1 saat uzakta olduğu aklıma geldi, inşallah yetişirim sjsjsjs yorumlari okudum, çok şükür iyisiniz, bir avazda olmuş 😁🥰