nefessmommm arkadasimla konustuk bugun esime diyordi ben hala kendime gelemedim o goruntu aklimdan cikmiyor diye😀😀 dedim ben dogurdumda bu kadar umursamadim😀😀 valla suan biraz kilosunda gerileme var iki gundur dr gidiyoruz mama takviyesi yaptirdilar yarinda gidicem bakalim ne diyecekler benimkiler erken dogup eksik gunlerini tamamlayana kadar uyuyorlar ve meme emmek cok istemiyorlar surekli uyuduklarindan o yuzden kilo kaybi oluyor sarilik olmasin diye drlar kontrol ediyorlar surekli onun disinda birseyi yok cok şükür